söndag 30 november 2008

1.a advent

Vill bara önska er en riktigt mysig 1.a advent. Stämpel: Swirl i kanten från Stämpelboden
Siffror: Magnetstämplar Providence från Making memories.
CB: hjärtan (stort & litet), embossingplatta Snowflakes

Har fått inspiration från Hoppetossa och gjort några ljusdekorationer. Brukar hålla mig till de traditionella adventsljusstalarna men i år blev det en lite annorlunda sort. Och det var riktigt kul att ställa fram den och tända första ljuset, Nu börjar julstämningen krypa fram så nu är det bara att mysa och njuta. Kram på er. Emma

12 kommentarer:

ScrapMi@ sa...

Helt underbart vaackert...förstår att julstämmningen börjar infinna sej.....jag får julstämmning av att bara titta på dessa vackra adventsljus.
Önskar Dej en mysig advent!
Kram/mia

Anonym sa...

Hmmm, inte trodde att jag det fanns nån mer här i Sverige som kallades för Pimmi men det gjorde det tydligen :)

Carola sa...

Jaa, va´ mysigt! De adventsljusen får en verkligen att känna julmys:D
/Kram Carola

Gunilla/Nilla sa...

Så fina ljusdekorationer. Riktigt härligt juliga.

Ha en bra dag.
/Gunilla

Glimmis sa...

Men så underbara! Bara älskar iden... vill oxå ha såklart.

=)

Adventskram //e

Karro sa...

Hm.. jag som inte har någon advendsljustake. Kanske detta vore något för mig. Måste rota igenom mina lådor och se om jag har några blockljus :)

Anna Ekman sa...

Vackert! Jag får en härlig julstämning bara av att se på din fina adventsstake.

Anonym sa...

Å vad fint!! =D Nu blir jag sugen att göra så själv!

Ha en härlig tisdag!
Kram!

Anonym sa...

Vilken bra idé och sätt att variera sina adventsljustake från år till år! Kul att hitta till din blogg. Ny för mig!

Karin sa...

Åh vilka vackra ljus! =) Dom hade jag inte velat tända utan bara titta på dom & njuta ;)

Boken är ju göööörsnygg! Så smart! Jag bör nog oxå göra en sådan (känner igen det där med post-it-lappar & massa andra lappar)

Kram!

Catta sa...

Supersnyggt blev det! Får komma och titta på den IRL någon dag. Kram C

Helena sa...

Jättefin.
Jag hade också tänkt ha 4 blockljus som adventsljus i år men jag hittade inget jag ville ställa dem på.
Det får bli till nästa år istället.
Ha en skön kväll vännen!
Kram