fredag 7 november 2008

1-årskort

Mitt kusinbarn fyllde 1 år tidigare i veckan. Ni kan ju bara tänka er så glad HAN blev när det kom ett litet kort i hans brevlåda på födelsedagen (haha) jaja hans mamma blev glad i allafall. Jag kunde inte hålla mig från att göra ett litet kort, åsså blev jag tvungen att testa en av mina stämplar som inte alls är ny man jag har inte haft användning för den tidigre. Nu kom den väl till pass, lite tidigt för kälke kanske men nu är det inte länge kvar innan första snön. Har provat ett nytt format också, vanligt kuvert storlek och så blev det lite annorlunda vikning annars precis som vanligt.
Stämpel: Från Suger Nellie (Maggie & Hamish)
Alfabete: QK Paige mini
Siffror: QK Paige Classic



Ska passa på att scrapa lite nu medans Sessan sover, och föresten ni glömmer väl inte farsdag på söndag. Det är ju så lätt att man missar det nu för tiden då det inte förekommer minsta lilla reklam i TV, tidningar, radio, reklamutskick eller skyltfönster ;) Jaja, ha det bra och sköt om er Kram Emma

5 kommentarer:

Glimmis sa...

Jättefint kort! Jag förstår hur du menar... 1;åring å kort, hade precis samma tidigare i höst. Han bara skrattade å log å visade totalt noll!!?? intresse för mitt kort... konstigt...;)

Önskar en trevlig helg.

//E

MalinL sa...

åh så gulligt kort! ja han måste ju ha blivit överlycklig! *fniss* om inte uppskattat av de vuxna! :D

Catta sa...

Vilken härlig pojk- känsla utan att vara för gulligt. Klart David blev glad, vem blir inte det över ett sånt kort?? =) Kram

ScrapMi@ sa...

Supersött kort, Catta hade ett bra uttryck......vilken pojkkänsla :-)
jaaaa vem skulle inte bli glad för ett sånt fint kort!!!!
Hoppas Ni har det bra på scrapträffen!!!!
kramizar

Anonym sa...

Å så sött kort=)
Jorå farsdag firas ihärdigt i vår familj! Idag blire köttsoppa hos mamma och pappa =D

ha en härlig söndag!
Kram!