fredag 14 november 2008

Julchoklad

De första beställningarna på chokladkakor har börjat ramla in så nu är produktionen på högvarv. Får se hur många de blir i år detta är då de två första. Kommer inte att visa alla för då blir de nog lätt tjatigt de är ganska så lika varann men kommer jag på nått nytt upplägg så lägger jag ut dem här :) Jag måste dock erkänna att jag har kommit i ett Lo stim, det är så kul att scrapa Lo, ingen bra tidpunkt faktiskt för nu närmar sig stopptiden för julkort med stormsteg så nu är det nog det man ska prioritera men nån Lo slinker nog mellan ska ni se.
Nu ska jag gå ner och ladda för IDOL, håll tummarna för Kevin i kväll
Kram på er. /Emma

Stämplar: Flickan med korg från hÄnglar & stÄnglar, Flickan med krans från Magnolia
Alfabete: QK Abigail Classic

8 kommentarer:

Carola sa...

Åhhhååå, nu blir jag sugen på choklad;) Dina chokladaskar är verkligen jättefina, riktiga julprydnader! Var ute på en snabb bloggrunda, men nu kallar julkortstillverkningen...
/Kram Carola

Catta sa...

Du har gjort så fina chokladkakor och det är en bedrift särskilt om du inte riktigt har inspirationen! Läckert med hjärtat som är instucket bakom bandet.
Jag höll tummarna för Kevin som alltis, men nu vet jag dessutom vem det är =) Tack för idag! Kram C

Lenas blogg sa...

Vad fina dom blev!Man blir riktitgt inspirerard när man kollar på bilderna. Ha en skön helg Kram L

MalinL sa...

Sååå himla fina!! De där vill man väl aldrig röra.. :)

Anna Ekman sa...

Underbara julkort! Och jag får också tacka för pysselsällskapet.
Om du vill prova på "min" kortvikning så finns den på YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=hkDfbyHXKvY

Jag hoppas att du hittar Phoebe, det är verkligen fint.

Anna Ekman sa...

Skrev jag julkort? Jag menade självklart julchokladkakor. :)

Anonym sa...

Å så fina chokladkakor!!
Jag håller oxå på Kevin!! han är ju för go =)

Kram!

ScrapMi@ sa...

Vilka läckra chokladkakor, det har jag aldrig provat...kanske vore nått att scrappa till chokladälskare....lägger Du CS runt hela kakan?
Kram/Mia
Ps nu har vi oxå fått snö 1 dm. sedan igår *jippie*