söndag 23 november 2008

Choklad

I går var jag och scrapade med tjejerna hela dagen det var så trevligt. Mycke prat och dessutom mycke scrap. Fick ett kort gjort och så gjorde jag Sessans lilla julprojekt färdigt. Jag vet att jag lovade tidigre i helgen att ni skulle få se det. Tyvärr blir det inte idag. När vi hade några ljusa timmar i dag mitt på dagen skulle jag fota och vad tror ni händer, ingen ström i kameran och nu när det äntligen är ström i den igen är det alldeles för mörkt. Men jag lovar att lägga ut bilderna under morgondagen. Istället visar jag en chokladkaka som jag gjorde tidigre i veckan. Den blev väldigt julig så jag blev faktiskt ganska så nöjd med upplägget, blir nog några fler av samma modell. Nu har jag gjort allt som stod på dagens schema, ska bara kika runt på några fler bloggar och sen är det god natt. Ha det gott vi ses Kram Emma
Stämpel: Från hÄnglar & sÄnglar
Alfabete: QK Abigail classic

5 kommentarer:

Glimmis sa...

Vilken underbar!

Älskar upplägget... helt klart liftvarning.

Kram kram //e

Glimmis sa...

Märket är Tulip å fägen heter puffy. Det är egentligen en textilfärg. Tror panduro har ngt liknande med annat namn. Har bara testat på två stämplar ännu så man får väl upp finliret sen. =)

http://www.inspiraart.se/ Köpte därifrån.

Kram //e

MalinL sa...

Åh vilken härlig chokladkaka! Så hmla fin! Bara älskar upplägget och färgerna!

Gunilla/Nilla sa...

Så mycket fint du skapar.
Härliga detaljer och snyggt färglagt.

Ha en bra dag
/Gunilla

Anonym sa...

Mysigt med en scrapdag=) Chokladkakan blev superfin!! =D

Ha en härlig måndag!
Kram!