söndag 16 november 2008

Dragspelsalbum

Det var den helgen det. Kan inte fatta hur fort tiden går tyckte nyss det var fredag. Men återigen har det varit en härlig helg, inte lika hektisk som den förra utan lugn och skön. Har inte hunit scrapa så mycket tyvärr men i morgon kväll blir det scrap för hela slanten. Vi ska nämligen sitta några stycken på vårt bibliotek och scrapa. Vet inte riktigt vad det är för evenemang, men det är då öppet för alla som har vägarna förbi :) Det ska bli jättekul och då hoppas jag att jag får lite gjort.

Har gjort mitt första dragspelsalbum, det blev i mycket litet format. 10x10 cm. Rikigt kul, stommen gjorde jag själv av albumblad. Albumet fick pappa på farsdag, hade rotat igenom hans barnalbum, vilka vackra kort de tog förr. Helt underbart, detta blev jag givetvis inspirerad av och det blev ett album i lite gammal stil.
Mycket kul och fort gick det. Ska defenitivt prova igen. Asken som albumet låg i är en likadan ask som jag visat i ett tidiagre inlägg men denna gång i ett större format. Nu ska jag gå och sova, ha det gott Kram Emma

9 kommentarer:

Karolina sa...

Och HUR snyggt och fint var inte det här då????????????????

MalinL sa...

Åh vad supersnyggt det var!! Bara älskar färgerna du har använt! Så himla läckert!

Catta sa...

Men Emma så fint! Så du har bara "tvärgjort" ett album till din pappa? Du är helt otrolig! Hoppas jag får se det IRL någon gång... Ses i em Kram!

Anna Ekman sa...

Vilket fint album du gjort i riktigt härliga färger.
Som svar på din fråga:
RAK=Random Act of Kindness, skicka något till någon bara för att vara snäll. :)

Karin sa...

OJoj WOW! Va snyggt! Verkligen underbara färger! =)

Jag... sa...

Jättefint! Med mjuka färger, blåbär och mjölk :-)

Carola sa...

Oj så fint album. Håller med alla andra om färgerna. Supersnyggt. Och vilken bra användning för asken oxå. Det är verkligen inspirerande att hälsa på i Din blogg.
Kram Carola

Karro sa...

Men wow vilket härligt album! Underbara färger. Det blev säkerligen väldigt uppskattat!
Fiffig idé att stoppa in albumet i en egengjord ask dessutom.

Anonym sa...

Men du så vackert!! Supersnyggt!!

ha en härlig fredag!

Kram!