måndag 3 november 2008

Utmaning igen

Har deltagit i ännu en utmaning, denna gång var det Keytan som var hjärnan bakom och utmaningen var att scrappa om en känsla. Var så sugen på att scrappa en Lo när lilla sessan var riktigt arg men det visade sig att jag inte hade några sånna foton, (pga att min lilla sessa alltid är på toppenhumör *harkel*) nää inte riktigt men största delen av tiden är hon faktsikt det. Men nu måste jag skärpa till mig och inte bara ta gulligullfoton på henne :)
Vad blev utmaningen då, jo en av mina halvdöda- senare döda blommor fick stå modell. Och det blev en Lo om hopp, Tappa aldrig hoppet och budskapet är: Sluta aldrig önska, sluta aldrig be, sluta aldrig hoppas under kan ju ske. Detta blev resultatet. Ha det gott, Kram Emma
Alfabete: QK Finale grand
Texten: Hittade ingen författare

3 kommentarer:

keytan sa...

Jag gillar denna LO skarpt.
Tack för att du gjorde reklam för oss =)
Visst kommer du i helgen? C och k som vi brukar scrappa med kommer =)kommer =)=)
Det rä fina priser och kaffe/te och fika ingår i avgiften =)
Jag hoppas verkligen att du kommer ta med ALLA scrappare du känner... =)
kram på dig

Catta sa...

Hjälp, här har det hänt saker! Har ju sett det mesta, däremot inte Strandpromenad. Jättesnygg! Både LO:n och fotot. Ses Kram

MalinL sa...

Jättehärlig LO! Så smart att scrappa om blomman! :D