fredag 21 november 2008

Flickigt värre

Hej igen, vet att det var ett tag sen sist men jag har inte haft så mycke att lägga ut, allt är som bara halvklart. Men här kommer iallafall två kort som förhoppningsvis har landat i postlådan nu hos två av mina underbara kusinbarn, de fyller år på lördag båda två men är inte syskon utan kusiner. Den ena fyller 5 och den andra fyller 1. Båda korten blev så där puttenuttigt flickiga, de var väl inte tanken från början men spelaroll, de är ju till två riktigt gulliga flickor varav åtminstone en är mycket förtjust i rosa, glitter och glamor. Den andra ni förstår säkert vem jag syftar på har nog inte riktigt än bestämt sig för vad hon ska tycka om så det blir nog bra till henne också. :) Det första kortet är gjort efter en skiss på Scrappers. (Ber om ursäkt hur den riktigt usla fotograferingen på det nedre kortet men jag skyller på årstiden)
Annars är det mest julkort & chokladkakor som skapas. Håller även på med ett litet julprojekt till sessan, hoppas att det ska bli klart i helgen så att jag kan lägga ut det, vi får väl se. Ha det gott alla och på återsende Kram Emma
PS. Håll tummarna för Kevin ikväll, han måste bara gå vidare.
Stämpel: Magnolia
Alfabete: QK Paige mini
Siffror: QK Paige Classic
Stämpel: Suger Nellie (Maggie & Hamich)
Alfabete: QK Paige mini

2 kommentarer:

MalinL sa...

Så helt underbara och vackert rosa kort! Bara älskar dom både!!

Carola sa...

Jättefina kort, som alltid! Och jag måste säga att jag (som eg. inte gillar rosa) föll pladask för kortet till Linn! Det bor nog en liten sessa i mig oxå. ;D
/Kram Carola