onsdag 3 december 2008

Inflyttningskort

Här på bloggen händer det inte mycket just för tillfället. I scraphörnan händer det desto mer. Är i full färd med att tillvärka chokladkaköverdrag och julkort. Nu börjar jag dock va nära målet så snart blir jag nog bättre på att uppdatera. I måndas var jag dessutom på scrapträff det var så trevligt, och kvällen bjöd på mycke skratt och massor med inspiration. Fick en jättebra ide till årets julalbum som jag ska sätta tänderna i så fort allt annat lugnar ner sig.
Ett inflyttningskort har jag dock gjort, det blev ett mycke enkelt kort med mina nya maja design papper, de är så fina och lätta att använda. Som nu kommer att märka nu framöver så har jag fått en ny jätterolig dekoration på hjärnan (pärlor på ståltråd) det kommer nog att komma på jättemånga alster här framöver ;) Kortet har jag nu lämnat över till min morbror och hans tjej som nu äntligen fått sitt hus färdigt och har flyttat in, de har fått det så fint.
Stämplar: Huset från stämpelboden, Paret från Badanka design
Jag vill bara avsluta detta inlägg med en kommentar som min 16 månaders Sessa sa idag. Följande korta men roliga dialog hade hon med sin pappa:
Pappa: N kan du säga Lynx!
N: (inget svar)
Pappa: Kan du säga Articat!
N: Mjau!!!
(jag skrattade så jag grät) sov gott och ha det bra Kram Emma

7 kommentarer:

Catta sa...

*asgarv* Hon är för underbar, ungen kan redan engelska! SÅ fint kort, röken från huset var ju kanonläcker! Härliga färger har du fått till också. Kram

MalinL sa...

Vilket fint kort! Verkligen läckra papper!

Och barn är ju för underbara!

Karro sa...

Haha.. Denna underbara Sessa :)

Anonym sa...

Tack för skrattet jag fick när jag läste konversationen mellan pappa och dotter!!!
Jättefint kort!

Ha en bra dag.
/Eivor

Anonym sa...

Å du, såg en sak efter jag varit här...Grattis! och lyckoost *ler*.

Kram

Anonym sa...

Underbart kort!
hihi Maju ;P Vad duktig hon är! =D

Ha en härlig dag!
Kram!

ScrapMi@ sa...

Åhhh vilket läckert kort, röken var ju urläcker.....du är så fyndig!!! Alltid välgjorda o fina alster här hos dej!
Härlig tjej Du har med fyndiga svar....*ler*
Trevlig Helg!!
Kramar