torsdag 30 oktober 2008

Heldags scrap

I dag har vi verkligen haft en heldag med scrap. C har varit hos mig och kreativa har vi varit och inspirationen bara flödade. Jätte kul har det varit. För mig blev det ett kort gjort (som ni kommer att få se lite senare), projektet nedan och sen en annan sak som inte är riktigt klar än, jag återkommer med den också. Men nu till snilleblixten jag fick igår. Min svägerska hade vikt så fina papperspåsar som jag testade göra, lätt var det ock superkul tyvärr har jag inte gjort nån av dem färdiga än men däremot fick jag en annan ide när jag satt med detta. Kan man vika sånna påsar måste man ju kunna vika askar lika lätt!! Och detta jag gjorde och hur kul var inte de. Här kommer min första ask. Den är som ni ser tänkt för julgodis när man blir bortbjuden. Om man sen veklar ut själva asken så finns recepten där så att den man besöker sen kan baka alla godsakerna själv. Så att det finns nästa gång man kommer och hälsar på :)
Det var allt för denna gång, ska fortsätta nu med mitt andra projekt sen ska jag sova, ha det bra Kram Emma

6 kommentarer:

MalinL sa...

Jätteläcker ask! Och vilken himla smart idé!!

Karro sa...

Jag har bara en sak att säga.. WOW!!!
Vilken otroligt fin ask. Inte är det väl Maja design som har varit framme igen?
Det där måste du lära mig... mycket snyggt!!

keytan sa...

Du gör så enormt fint! Jag vill också kunna det ..
Snälla gå in på min blogg kopiera mitt inlägg och lägg upp på din blogg. Vi behöver så många anmälningar vi bara kan.
Jag hoppas verkligen att du kommer.
sprid detta vidare! Tack vännen!

Anonym sa...

Oj så fin ask!! Vilke idé! Hur gjorde du locket??

Kram!

Anonym sa...

Vilken underbar idé! Jättefin ask, WOW!!

Ha en bra kväll!

Kram, Erica

Lisse sa...

Det var ju en jättekul idé, jag har ju sett den i verkligheten! Tack för kaffet förresten! Sådana askar skulle till och med jag kunna tänka mig att försöka mig på!Fina små gåbort-presenter att ha med sig. Eller att göra 24 st med olika små presenter och stapla i en hög som adventskalender! Lite jobbigt att göra 24 st bara...