tisdag 14 oktober 2008

Påminnelse

Detta är en påminnelse till alla er som fortfarande inte har gjort utmaningen. Nu har ni bara 28 timmar och 9 minuter på er innan tiden går ut så sätt igång och gnugga scrapknölarna för ni måste ju givetvis vara med. Hoppas på många mail under morgondagen :)
Ni kommer väl ihåg ur utmaningen löd om inte så kommer den här igen: Scarpa en Lo, välj en vågrät eller lodrät rad ur bingot alla 5 sakerna måste finnas med på Lo.n i övrigt fritt scrapande. Skicka bidraget till min mail senast onsdag kl. 00.00. emma.eriksson@rostit.kund.riksnet.se. Alla bidragen kommer att läggas ut här i bloggen under Torsdagen och en liten vinst kommer att lottas ut till ett av bidragen.

Tänkte även lägga ut en Lo nu i kväll men jag såg till min besvikelse att jag inte hade nått foto på den och nu är det alldelse för mörkt så jag återkommer igen i morgon men den. Ha en bra kväll alla Kram Emma

Inga kommentarer: