torsdag 16 oktober 2008

Vinnaren

Hej hopp, är precis hemkommen, jag och sambon åkte hastigt och lustigt iväg på bio. Såg rallybrudar en svensk film, riktigt sevärd faktiskt.

Jag vet att ni väntar på att få veta vem vinnaren är, därför ska jag inte hålla på det längre.
Vinnaren av scrapbingot är Keytan!! Stort grattis. En vinst kommer att tillfalla dig nästa gång vi träffas. Nu ska jag gå och sova. Vill bara säga en sak till. Det är lite av en jubileumsdag idag!! Du läser just nu mitt 100 inlägg i denna blogg. Riktigt kul har det varit och är fortfarande. Tack för att du är in här och kikar och håller min blogg vid liv. Lämna gärna en liten kommentar också, det är så kul att läsa det just du tycker. Kram på er alla Emma

3 kommentarer:

Karolina sa...

Grattis Keytan! och grattis Emma till ditt 100:e inlägg :)
/Karolina

keytan sa...

TACK!!!!! Va roligt, jag antar att detta betyder att jag "måste" utmana er igen (ge bort segern) Jag kommer inom kort (några dagar) att lägga ut en utmaning på min blogg.
Ha en skön helg allihop. (jag gillar skarpt LO med ett obevakat ögonblick) =)

Lisse sa...

Grattis till ditt hundrade inlägg! Det måste ju innebära att du har gjort hundra scrapalster (och säkert betydligt mer än så) det är inte illa!