onsdag 1 oktober 2008

Återvinning

Eller kanske inte riktigt. Har gjort ett kort av material som låg framme på mitt bort när det var som rörigast en dag för ett tag sen. Ångrar bittert att jag inte tog ett foto men det var väl i och för sig lika bra att inte föreviga eländet. Tänkte kasta alla restbitarna från ett fönsterkort som jag gjort men fick då iden att prova på ett kuvertkort istället som jag har sett på några bloggar. Mycke enkelt kort att göra och kul var det också. Blommorna kommer från dissikerade ljusmansketter så där har ni återvinning på hög nivå.
Stämpel från Suger Nellie (Luca & Nellie)

Nu ska jag scrappa lite, jag och sessan har varit och badat på förmiddan, så hon var helt slut. Så nu sover hon förhoppningsvis nån timme så det blir scraptid för mig. Fortsätter med hennes projekt, det är därför det inte händer så mycket här på bloggen jobbar för fullt men har inget att visa för tillfället. Kanske kommer upp en sak i morgon men jag måste fråga om lov innan jag lägger ut det. Ha det gott all, vi ses Kram Emma

3 kommentarer:

Karolina sa...

Om det är mig du ska fråga så är det bara att köra på!

Äntligen händer det något här inne också, härligt kort, tänka sig att det kan bli något så fint av lite spillbitar :)
Och du, vet du inte att ditt stök inte är stök utan KREATIVT KAOS! har du inte lärt dig det?
Ha det så gott.
Kram från svägerskan som vilar ögonen på något så fint som nu hänger på väggen framför mitt bord:) Tack gulliga du. Puss

Anonym sa...

Kul att använda spillbitar, snyggt blev det! Jag är dålig på att använda småbitar, blir bara inte av.
Gillar blommorna!

Ha en bra kväll!

Kram från mig,

MalinL sa...

Jättesnyggt kort blev det! Spill och sånt tycker jag är jättebra när man tex gör kort.. :)