torsdag 23 oktober 2008

Nu är jag igång

Inspirationen flödar!! I morgon är det 2 månader till julafton, det är ganska så mycket som står på min att göra lista innan dess. Däribland (vilket jag nog snart har tjatat ihjäl er om) så ska julkorten göras. Men nu ni, nu har jag så mycket inspiration kunde sitta jämt om jag baar fick. Ideérna bara kommer till mig och när jag dessutom får så mycket fina skisser att jobba efter gör ju inte saken sämre. Denna gång har jag lånat skissen från ScrapMi@ för ett tag sedan hade hon en utmaning på föräldraliv med denna skiss, jag var inte med i utmaningen men när jag såg skissen tyckte jag så mycket om den så jag har gjort ett litet julkort efter den så här i efterhand. Det blev ett fönsterkort igen, men denna gång utan fönster (tack Catta för inspirationen från ditt Kaffekort). Först en titt på skissen och sen på kortet. Ha det gott och Tusen tack för alla fina kommentarer ni skriver ni förgyller min dag. Kram Emma
Skiss Från Scrapmi@
Och här kommer min tolkning
Stämplar: Flickan från Magnolia, texten från Inkido

7 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt kort!! Vilken härlig skiss.

Ha en bra dag!

KraM!

Catta sa...

Åh, jag är så avundsjuk på text- stämpeln, den är underbar! Att det bara är två månader till julafton... Ja, jag sitter ju iofs och slår in "julklappar" för fullt, till kalenderswapen. Underbart kort vännen! Kram C

ScrapMi@ sa...

Åhhhh vad roligt att du använt min skiss *stolt*.....och kortet blev jättefint!!!
Trevlig Helg!
Kramar från Mia

Anonym sa...

Ojojoj och wow!! Kanonfint julkort! Jag gillar skissen så jag lånar den nog här framöver...

Trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor

Laila sa...

:-O Men hur snyggt vart inte det här kortet då???
Urtjusigt! Åker in bland favoriter...

MalinL sa...

Åh vad härligt julkort! Så fint! Och visst är det en underbar skiss? :) Gillar verkligen textstämpeln.. :)

Anonym sa...

Hon kan inte bara scrappa...
du gör ju skitsnygga kort oxå!!