fredag 27 juni 2008

Äntligen...

..har jag varit hos min barndomskompis och uppvaktat henne på födelsedagen (nästan en månad föresent) SKÄMS!!! Men det har sina anledningar om man nu får komma med en ursäkt, har inte velat smitta hennes lilla underverk med vår evinerliga hosta. Så här kommer födelsedagskortet som jag gjorde åt henne för jättelänge sen. Det har stått på min köksbänk och sett riktigt lessen ut och väntat och väntat på att bli överlämnat och i och med det så har jag inte kunnat lägga ut det på bloggen förrän nu. Som ni der så har jag blivit lite kär i den här stämpeln och därför är den med på nästan allt jag gör nu för tiden, men jag tycker att den är så söt.
Stämpel: Flickan från Suger Nellie (Sweet Art Ebony), Journalingrutan från Easer
Alfabete: QK Paige mini
Siffror: QK Abigail classic


I övrigt har jag så mycke scarp projekt just för tillfället och så mycke nya grejer som måste provas så tiden räcker inte riktigt till. Dessutom har jag fått den stora förmånen att tillsammans med några vänner ställa ut lite scrappade alster på vårt stadsbibliotek. GHHAAA, vad spännande!! Så nu försöker jag knepa ihop något som jag kan visa där, helst skulle det vara en dubbel LO, jag har aldrig gjort någon sådan tidigare så det blir en riktig utmaning, vi får se hur det går. Fortsättning följer. Tillsdess får ni ha det riktigt bra. Kram på er /Emma

2 kommentarer:

Catta sa...

Med ett så vackert kort är jag säker på att du blev helt förlåten förseningen! Det måste nog bli någon ny LO för mig också i helgen, kanske dags att bita i något foto från Menton... Vi får se. Ha en härlig helg!

Anonym sa...

Underbart kort! Den där stämpeln är ju så söt!!
Roligt med biblioteket!!! Ser fram emot att se vad du hittar på =)

Kram!