måndag 30 juni 2008

Guld regn

Man kan tro att det har regnat guld över Norra delen av Sverige men det har det tyvärr inte gjort. Det är bara så att när man handlar på ebay behöver man inte ha så mycke pengar (fniss) om man inte blir köpberoende vill säga (vilket jag förövrigt hoppas att jag inte har blivit) Det känns precis som att man vinner sakerna man handlar där, (oppsss nu låter det som att jag ÄR BEROENDE) och nu har jag och min svägerska verkligen vunnit högsta vinsten. Vi har fyndat på ebay inte bara ett nytt Quickutz Grand Alfabete utan 2 st till 1/5 av priset som man får betala i sverige för samma alfabeten. Visst är det toppen!! Nu är det bara att börja längta efter postbilen igen :)

Åsså börjar det närman sig utställning, imorgon kommer våra alster upp på vårt bibliotek, det ska bli så kul. Det är kanske inte så märkvärdigt men jag tycker det är läckert i allafall. Jag har fått ihop en dubbel LO men den får ni se vid ett annat tillfälle. Här kommer istället ett av korten som jag ska ställa ut (om det får plats vill säga). Har använt mig av en textstämpel som jag har fått av snälla Helena. TUSEN TACK!! Jag tycker att den är så fin, om du läser det här kanske du kan skriva en lite kommentar och berätta var den kommer ifrån :) Sen har jag varit på byns egen lilla eller rättare sagt stora scrapbutik (det vill säga min svägerkska) och handlat (hmm eller ja, jag har hämtat) lite röd "tandtråd" Det som saknas här hemma i mitt pysselhörn brukar man alltid hitta hos henne ;) Så här blev då resultatet.
Ha det bra, på återseende Kram Emma
Stämplar: Flickan från Suger Nellie (Sweet Art Ebony), Kalendern från Inky Wings, Textstämpeln vet jag tyvärr inte.

5 kommentarer:

Karolina sa...

Tandtråden gjorde ju verkligen hela kortet :) nej jag bara skojjade men jag håller med, det behövdes något rött.
Så SNYGGT med det embossade.

Anonym sa...

JÄttefint kort =D Du är så duktig!! Och stämpeln är ursöt!
Roligt med alfabeten!! Jag är lite evundsjuk ;P
Kram!

Catta sa...

Läckert blev det! Det var ju just röd floss som saknades, tur att K finns =) Kram

Helena sa...

Vilket jättefint kort.=)
Jag har köpt den på scrapadikted.se om ja inte minns helt fel.
Kolla där så hittar du den nog.
Jag har gjort ett kort med samma stämpelmotiv som du.=)
De är så ljuvliga de där stämplarna.
Tack än en gång vännen för allt det fina jag fick med posten.=)
Ha en skön kväll!
Kram

Karro sa...

Du har blivit utmanad. kolla min blogg :)