torsdag 8 maj 2008

Mera godis

Godis är gott!! Nu ligger det så mycke choklad scrapad som oscrapad i min lilla hörna. Det är så tur att jag själv inte klarar av att äta så mycke mörk choklad och att jag inte köpte någon ljus eller ännu värre någon vit choklad. Det hade varit farligt!!
Har nu lämnat våren och gått över på att scrapa sommartema ungefär samtidgt som hösten verkar vara tillbaka ute, men den som väntar på nått gott :)
Stämpel: Från Suger Nellie (Luca & Nellie)
Alfabete: QK Abigail
Texten: I denna ljuva sommartid av: Gerhardt, von Düben, Angeldorff,
Stämpel: Från hÄnglar & stÄnglar (tack Karro)
Alfabete: QK Abigail
Magnetstämplar Providence från Making memories

3 kommentarer:

Karolina sa...

�hh! t�nk om en s�dan skulle komma hem till mig :) *dr�mmer*
Jag gillar b�da men den �versta blev nog min favorit med dom starka kontrasterna i r�tt och bl�tt, det var s� mycket midsommar �ver den.
Mycket snyggt v�nnen.

Anonym sa...

Ooooh jättefina kort!! Sommriga och härliga! =D

Ha en härlig daaag!

Kram!

Catta sa...

Wow vilket djup det är i den översta chokladkakan, fantastiskt! Den undre sprudlar bara sommar, det var underbart att titta på när det är sånt här väder ute... Bra jobbat gumman, keep up the good work! Kramar