fredag 9 maj 2008

Jordgubbar

Ingen sommar utan jordgubbar, det är bland det godaste som finns, speciellet när man får plocka den direkt från landet. Därför är det ju självklart att de måste vara med jordgubbar på sommarinspirerade chokladkakor. Här kommer mina två senaste alster-MYCKE JORDGUBBAR blev det. Måste jobba hårt nu för att hinna färdigt alla kakor, men nu är det så fint väder ute så jag tror jag ska gå och sätta mig en stund i solen och bara mysa. Man måste passa på! Kanske om man har tur att man får lite vacker färg i ansiktet så man slipper lakansnsikte för en gång skull. Ha det bra och hoppas alla få en trevlig helg. Kram på er /Emma
Stämpel: Från hÄnglar & stÄnglar
Magnetstämplar Providence från Making memories
Alfabete: Sommar QK Abigail
Texten: Den blomstertid nu kommer av: Israel Kolmodin
Stämpel: Från hÄnglar & stÄnglar
Magnetstämplar Providence från Making memories

3 kommentarer:

Karolina sa...

Som jag sa när jag såg dom, LJUVLIGA! Dessutom är dom ju ännu finare i verkligheten när man får klappa lite på dom :)

Anonym sa...

Så sött!!! jag skulle kunna döda för att få en sån fin chokladkaka!!!

ha en härlig söndag!!

Kram

Catta sa...

Ja, som om choklad inte är god nog som den är, så kommer du här och gör den helt oemotståndlig! Är det choklad med jordgubbssmak? Om du har tagit upp smaksättningen på utidan tänkte jag... Jordgubbsrankan blev superbra, snyggt jobbat gumman! Kram