fredag 2 maj 2008

En flicka

Hoppas alla hade en helt underbar första maj, vi var ute hela dagen och njöt av det vackra vädret. Till och med Nelly trodde sig bra ute nu när hon slipper michelinutstyrseln. Hon satt så nöjd och glad på en filt på altan och lekte.

Fastän det har varit så vackert väder har jag hunnit med lite scrapping men jag kan inte visa det riktigt än. Därför kommer det istället ett kort som jag gjorde åt några bekanta som har fått en liten flicka i mitten på apil. Lite reservation för de ordentligt klatchiga färgerna som inte är fullt så knalliga i verkligheten.
Hoppas ni får en riktigt bra dag. Kramisar /Emma
Stämpel: Från Suger Nellie (Lola & Simon)
Alfabete: QK Paige
Magnetstämplar Providence från Making memories

4 kommentarer:

Helena sa...

Vilket gulligt kort du gjort.=)
Det är klart att du kan länka till mig.....jag ska också fylla på med lite nya länkar bla till dig om det är ok.
Det ska bli otroligt kul att åka på mässan.....här har vi ju inte någon scrapbutik alls.
Ha en skön fredag vännen!
Kram

Anonym sa...

Så sött kort att jag smälter! =D
Imorrn ska vi på mässa jag och Helena *pekar uppåt i kommentaren ovanför =D jag är så lycklig och ska handla en massa!!!
Ser fram emot ett kort på din anslagstavla när den är klar ;)

ha en härlig helg!

Kram!

Helena sa...

Det vita papperet är en cardstock som jag embossat i min CB.....visst blir det läckert.=)
Nu drar vi iväg till Gävle.=)
Ha en skön lördag!
Kram

Erica sa...

vilket gulligt kort du har gjort!
Ja, visst är det härligt väder!! vi har 19 grader i skuggan just nu, och då bor jag ändå i Västerbotten! Härligt, härligt!!