söndag 4 maj 2008

Agneta 50år

I går var jag och min sambo på bio, vi såg 27 Dresses, den var väl sådär jag som är lite mer för romantiska komedier än vad min sambo är gav den 3 av 5. Enligt Jonny var det bara en 2.a. Men det var då kul att få gå och se iallafall, väldigt avkopplande.
På scrapfronten har det varit mycket lungt ihelgen. Det har ju varit så bra väder så vi har bara varit ute på gården och myst. Sen har jag dessutom tillverkat en anslagstavla som jag nämnt tidigare eller iallafall till några av er. Jag vet att jag har lovat en bild av den här på blogen och den kommer jag lovar (trots att den inte är alltför snygg) men jag har inte fått den på plats än. Som tur var så har jag ju scrapat tidigare i veckan så jag har därför nått jag kan lägga ut, här kommer ett kort till en bekant som fyller 50 år IDAG. Stort grattis till dig Agneta om du är in här och läser.
I övrigt får ni ha det så bra. Kram från mig.
Stämpel: Flickan från Suger Nellie (Luca & Nellie) Kalendern från InkyWings
Alfabete: QK Paige
Siffror: QK Eliza

2 kommentarer:

Karolina sa...

Så snyggt!!!
Underbart våriga färger, otroligt upplägg och jag älskar blommorna. Vilka fina "blänk" du har fått till på bokstäverna.
Den där datum cirkeln är ju hur snygg som helst, tror att jag kommer och tjuvstämplar lite någon dag :)
Ser att du också börjar gilla små detaljer, jag återfinner dom små fotoankarna lite här och var nu.
Kram från mig

Anonym sa...

Jättesnyggt!!! Härligt upplägg med blommor och allt=)
27 dresses var lite förutsägbar tycker jag...men den bjuppade på ett par skratt =D

ha en härlig måndag!

Kram
Malin