onsdag 9 april 2008

Minialbum

Idag har jag suttit och knepat på ett födelsedagskort åt en bekant vars mamma fyller 60 år. Har äntligen fått använda mina nya stämplar och det var så roligt. Tyvärr kan jag inte visa kortet än eftersom det inte levereras förrän på lördag så ni får hålla er till tåls.
Däremot kommer här framsidan på ett minialbum som jag gjorde åt min svägerska när hon fyllde år. Det är fyllt av några små tänkvärda sitat och dikter som jag tycker allra mest om. Det är inte så lätt att arbeta på så liten yta så man får tänka lite annorlunda motför vad man är van, men det är superkul. Jag tycker helt klart att alla bör prova.

7 kommentarer:

Erica sa...

Här har det hänt grejor sedan jag var inne, på en och samma dag! Jättefint minialbum du har gjort!! Någon gång ska jag också testa att göra ett, det verkar så roligt!
Jag har fått denna länk av en blogvän, titta under Sverige:
http://www.stampavie.com/store_locate
Magdas har en typ av stämplar snart till försäljning, går att förbeställa, av Rachelle Anne Miller, som ritat de Sugar Nellie stämplar jag använt (Lola och Simon), superfina!! Gå in på Magdas under stämplar, Racelle A M och titta om du är nyfiken. Har förbeställt två av dessa, de var ganska dyra, hade gärna (för)-beställt fler...

Karolina sa...

Längtar tills vi får se kortet med dina nya stämplar på.
Minialbumet är helt underbart *stolt ägare* jag kan sitta och blädra och läsa i det hur många gånger som helst (vadå ego?) det är så otroligt fint och det är definitivt en av mina käraste ägodelar. TACK
Kramar från mig

Erica sa...

Självklart får du länka, det är en ÄRA!
NU ska jag sova.. ;-) Det där "ebayandet" blir nog som en drog, farligt farligt.. ;-)

Anonym sa...

Jättefint album! Ser fram emot att få se kortet snart och dom nya stämplarna från Skottelandet!=)
Kul att du fick tag på ett alfabet till bra pris! jagmenar vem har råd att köpa nya vanliga egentligen? jisses vad dyrt det är alltså...jag som inte ens äger någon stansmaskin... =)

Ha en härlig torsdag!

Catta sa...

Man får tänka i en heelt annan skala och det klarade du galant! Det är bara för snyggt alltså. Det är roligt att använda alla små dekorationer man har också, dom som försvinner på en 30"-LO... kramar

Anonym sa...

Vad snäll du är=) Du vet jag äger ingen stansmaskin...än! så allt jag gör skär jag ut för hand =) Det är öken kan jag meddela men nu har jag lixom fått in snitsen på att skära ut blommorna så det går ganska snabbt ändå ;)

Karin sa...

vilket härligt minialbum! O såfina kort oxå!
*fniss* skrattade gott när jag läste om stämplarna fr Scottland.
Skall bli kul o se dem.
Ha det så gott!