lördag 10 januari 2009

Julklapp

Det är så svårt att köpa julklappar till vissa personer i släkten ofta blir det nått bara för att. Men om man gör en liten present själv brukar det bli väldigt uppskattat och mera värdefullt för mottagaren. Eftersom det blir mer och mer foton på barnbarnen eftersom åren går, och ramar och förstoringar mm så måste man tillslut börja byta ut bilderna som hänger uppe. Detta kan ju känns tråkigt i vissa fall så därför blev det i år en praktisk julklapp till svärmor och svärfar. Ett fotoalbum :) där man kan sätta in bilderna man byter ut för att sen lätt kunna ta fram och titta på dem när helst man vill. Självklart kunde jag inte motstå att scrappa framsidan lite så den skulle bli lite mer personlig. Så här blev resultatet. Ha det gott kram Emma
Alfabete: QK Finale grand & QK Paige mini
Mönsterpapper från Maja Design (Mina vänner Carina)

9 kommentarer:

Karro sa...

Vilket jättefint album. Snygga färger som vanligt.
Fin julklapp att ge och få.

MalinL sa...

Gudars vilket toksnyggt album!!!

Catta sa...

Åh, jag tycker det är SÅ vackert album och dessutom en utomordentligt smart gåva! Ja du tjejen jag hoppas att du aldrig kan låta bli att scrappa en framsida =) Kram

Karin sa...

Sååå fint! Perfekt & uppskattad present! =)

Kram!

Ps, jag har något till dig i min blogg.. =)

ScrapMi@ sa...

Supersnygg scrappade framsida....vem skulle inte vilja ha en sån ;-)
Perfekt julklapp måste blivit uppskattat!
Gillar din stil skarpt....alltid snyggt o tilltalande.
Kramizzzz

sagapo sa...

Vilket vackert album. Tack för din fina kommentar.

Anneli sa...

Jättesnyggt Album med helläckra detaljer!!!!

Anonym sa...

Underbart album!! Så snyggt!!
Du har en liten grej att hämta i min blogg =D

Kram!!

Helena sa...

Vilket underbart album....det måste ha blivit otroligt uppskattat.
Ha det bra vännen min!
Kram