söndag 4 januari 2009

Bröllopskort

Min lillebror är i Danmark i helgen på bröllop, de är några fd arbetskompisar till honom som gifter sig. Själv är jag inte ett dugg sotis, vem ville åka på nått sånt?? JAG!!! Jaja, jag fick iallafall den stora äran att tillverka kortet och presentetiketterna åt dem. Riktigt kul med tanke på att kortet kommer att få bo i New York. Har aldrig gjort ett så långväga kort nån gång så det blev lite speciell känsla. Brorsan ville ha ett kort i vitt och svart utan stämpelmotiv så detta blev resultatet. Iden med de 3 dimentionella blommorna har jag fått på Inky Wings blogg. Tyvärr har jag inga bilder på presentetiketterna. Ha det gott alla Kram Emma
Stämpel: Notbladet från Inky Wings
Text: Microsoft Word Typsnitt CommercialScript BT

7 kommentarer:

MalinL sa...

Ja det var ett läckert kort! Diggar blommorna! Och lite roligt att det kommer att bo i NY!:)

Karro sa...

Men wow vilken ära att få göra ett kort som ska få bo i NY :)
Läckert kort!
Vad är det för blommor du har använt?

Miss Goldie sa...

Vilket vackert och romantiskt kort!

Lisse sa...

vilket vackert och tufft kort!

Glimmis sa...

Asafint!! Blommorna och notpappret var superfint.

kram /e

Karin sa...

Åh! Vilket vackert kort! Jättefint! =)

Kram!

ScrapMi@ sa...

10 poäng till Dej Emma.....jättesnyggt kort o utan stämpelmotiv :-)
Och kort på export är inte illa!!!
God fortsättning!
Kram/mia