måndag 18 augusti 2008

Weekend

Då var man hemma i regn och rusk igen. Vi har varit på weekend till Lycksele tillsammans med några vänner, och man kan inte tro det är sant men vi lyckades nog pricka in den bästa helgen på hela sommaren (vädermässigt vill säga) Vi hade strålande sol hela helgen och inte så värst kallt. Det blev en toppensemester, besökte stan, djurparken spelade en runda minigolf och mös i deras husvagn, helt underbart.
Men andra ord så har det inte blivit nå scrapande i helgen, riktigt skönt faktiskt och när vi kom hem i gårkväll hade vi fullt upp och så fick vi främmadne så i morse när jag slog upp ögonen kliade det i fingrarna efter lite pyssel och dator. Så nu är jag här igen. Tänkte visa minialbumet som jag pratade om tidigare, eller iallafall delar av minialbumet eftersom det är väldigt personligt. Vi blev nämligen bjudna på båttur i sommar och efersom vi själva inte äger någon båt och i princip aldrig har varit ute på havet blev det en helt fantastisk dag. Vädret var vackert och vi låg och mös på stranden. Som tack där denna härliga tur gjorde jag ett litet album av fotona jag tog under dagen, det blev mycket uppskattat. Här kommer framsida, baksida och några glimtar från insidan. Måste väl erkänna att det här med att ta små detaljbilder (sneak peaks) inte var min grej, de blev inte alls nå bra bilder, men ni får se dem iallafall och ni som gillar sneak peaks håll till godo för detta är mest troligt första och sista gången ni får se dem på min blogg ;)
Nu ska jag scrappa lite medan Sessan sover, Ha det gott, vi ses Kram Emma

Alfabete: QK Paige mini
Siffror: QK Abigail classic
Bojen liftad från Karolina

5 kommentarer:

Karro sa...

Nog förstår jag att det där albumet blev uppskattat. Jättesnyggt! Vad gör du stommen i albumet av? Eller är det ett färdigt runt album du har köpt?

Pimmi sa...

k: Jag gör stommen av vanliga albumblad, samma som jag stämplar på. Blir inte lika statiga som de man köper men räcker gott och väl. /Emma

MalinL sa...

Verkligen ett läckert album!! =o)

Karolina sa...

SUPERHÄRLIGT!

Catta sa...

Det är nog den bästa tacken man kan få, ingenting kan bli mer personligt! Snyggt jobbat. Kram