tisdag 12 augusti 2008

Kortverkstan

Just nu har jag hårdproduktion av kort, det är lite beställningar och lite födelsedagar mm. Egentligen är det just för tillfället mycke roligare att göra LO.s. Det går som i vågor men jag har så många fina sommarfoton som bara väntar på att bli scrapade så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Men just nu är valet lätt för jag fick nämligen slut fotopapper till skrivarn så nu blir det ingen mer LO förän jag varit en sväng till stan. Hoppas det blir snart :) Men om jag ska återgå till korten då så är det min morbror som blvit uppvaktad på sin födelsedag med detta kort. Han är älgjägare ut i fingerspetsarna så en söt liten älg från Google tyckte jag var på sin plats. Kortet dimper ner i hans postlåda i morgon man jag kan inte tänka mig att han skulle titta förbi här innan dess.

Alfabete: QK Washington Grand


Sen har jag fått en jättefin award från min svägerska Karolina, det är så kul att man kan bidra med nått. Jag blev jätteglad.

There's some rules for this award as well:
1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.

Jag ska inte ge mig i kast med att översätta detta med tanke på hur bra min engelska är men jag hoppas det är ok ändå. Ni är förhoppningsvis bättre på att översätta än jag :)
Eftersom jag är in på väldigt många olika bloggar och kikar och eftersom jag gärna vill nominera er alla blir detta mycket svårt därför nominerar jag de bloggar som jag oftast besöker. Tack för era fina bloggar och för all inspiration som ni ger mig. Kram Emma

4 kommentarer:

Catta sa...

Men du är ju för underbar gumman! Tusen tack för det, känner pressen att uppdatera lite mer nu så jag gör mig förtjänt av utmärkelsen =)
På tal om utmärkelser, vilka underbara LO:s du gjort med M och V! Ska du inte maila in dom till Scrapbooking mm, du är ju en fullfjädrad LO-makare och har goda chanser till en publicering! Så vackra saker bör hela scrap-sverige få ta del av...
Ha det bäst gumman! Puss och kram

Anonym sa...

Å vad gullig du är =D Tuuusen tack vännen! =D=D=D
Kortet är jättefint!!

Kram

Helena sa...

Tack snälla du för den fina utmärkelsen.=)
Vad fina saker du gjort.....Lon är verkligen superfin.=)
Ha en skön dag min vän!
Kram

Karro sa...

Tusen tack för utmärkelsen! :)
Massor med kramar från mig.