torsdag 14 augusti 2008

Bröllopsdag

I måndaskväll satt jag i mitt scraphörn med en Lo som bara inte ville bli färdig, jag hade grejer överallt, dekorationer, papper saxar, pennor, ja ni vet hur det kan se ut. Hade riktigt kört fast, av en slump kom jag mig då utti en av mina stämplar som jag köpte tidigt i vår på rea. Två ringar som satt ihop, tänkte då att det skulle passa utmärkt om jag nu blev bjuden på nått bröllop i sommar men eftersom ingen jag känner behagar gifta sig så var prislappen fortfarande kvar på stämpeln. Men en liten tanke bubblade upp i mitt huvud. Mina kompisar I och D.s bröllopsdag!! Jag blev tvungen fram med fjolårets kallender och mycke riktigt och precis på dagen dessutom. Tur man har tankarna med sig ;) Det blev alltså ett kort åt dem istället för en LO några dagar sent men det är ju tanken som räknas eller?? Lo.n å andra sidan fick jag ihop kvällen efter. Inget ont som inte har nått gott med sig.

Nu ska jag på humlan och äta Lunch med två väninnor (hmm, det ordet har jag aldrig använt, undra om det är så där det stavas??) Jaja, vi underlättar lite då, jag ska och äta lunch med två vänner, sen åker jag en sväng på stan. Ha det gott vi ses Kram Emma
Vet inte varifrån stämpeln med ringarna kommer
Magnetstämplar Providence från Making memories

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som då är lycklig ägare av kortet, i alla fall halva!, kan intyga att det är precis så fint som på bilden om inte ännu vackrare! Vi blev så glada, om än vi hoppades att det skulle va en inbjudan till bröllop! =)
Ha det tills vi ses!
Kram Ida

Karro sa...

Vilket fint kort! :) Men håller med Ida..nog hade det varit roligare med inbjudan till ett bröllop :)
Föresten.. sa du att du hade skickat ditt bidrag till min utmaning? Jag har inte fått nåt på min mail.

Karolina sa...

Kan ju bara hålla med ovanstående talare, en bröllopsinbjudan vore ju inte så fel... jag gissar i alla fall att det är därför du har köpt stämpeln, för att J kanske någongång behagar att gå ner på knä!!! Vi är ju några som väntar, för att inte tala om vad du gör...
*hi,hi*

Anonym sa...

Välkommen att titta, jag är helnöjd, det bler SNYGGT!!! om jag får säga det själv. Jag gjorde det själv i onsdagskväll :)

Anonym sa...

JÄttefint bröllopskort =)

Ha en härlig fredag!

Kram!

Catta sa...

*skrattar* Jag är gärna medlem i väninnor-klubben, det låter urtjusigt! Så roligt att jag fick se kortet på nätet, det var väldigt elegant och vackert. Ha det gott! Kram

Therese Fredriksson sa...

Hamnade av en händelse på din sida. Mycket fina grejer du gjort. Ser att du som jag verkar lite smått alfabetsgalen =) Kram Tessan

Deleine sa...

Vilket snyggt kort... Jag tror det bästa är de som kommer spontant när man sitter och pysslar så bara poppar de upp i huvudet... Fast jag kan då itne göra kort =O)