torsdag 24 september 2009

Födelsedagsflaska

Här duggar det inte direkt tätt med inlägg. Är lite mycke just nu men jag ska försöka att bättra mig. Har åkt på ytterligare en förkylning, jag som aldrig brukar vara sjuk, det är nog ändå som de säger att man har sänkt immunförsvar när man är gravid även om jag inte har velat tro det. Jag har försökt undvika stora folksamlingar men hur lätt är det man vill ju inte sitta hemma hela tiden. Jaja, nu är det färdigklagat över det.
Var hos en kompis och scrappade i tisdags och det var så kul, de blir så lite scrapping nu för tiden. Tyvärr han jag inte färdigt med det projektet så ni för se en annan liten grej som jag gjorde för ett tag sen. En flaska på beställning åt en karl som fyllde 70år och som gillar att lösa korsord. Detta blev resultatet.

Åsså lite närbilder, de två blyertspennorna har jag tillverkat av tändstickor och målat med promarkers. Korsordet har jag gjort i Exel. Stämpel från Stämpelboden.

Ha det bra alla. Nu hoppas jag att det inte dröjer lika länge till nästa gång.

11 kommentarer:

Karro sa...

Vilken superläcker flaska! De små pennorna var för söta :)
Maila mig vilka det är du vill köpa så att jag kan lägga av dom.
De verkar gå åt rätt så fort :)

Anna sa...

Men alltså...Emma! Vilka fina saker du gör, man slutar aldrig att förvånas! Jättefrän flaska med urläckra dekorationer!

Tack, själv för pysselträffen! Jag sa just till Catta idag att det är roligt att vi faktiskt kan träffas en vardagskväll och bara mysa på.

Ta väl hand om dig nu så hörs vi.

Kram//Anna

Carola sa...

Så kul med de egentillverkade blyertspennorna och korsordet! Såna kreativa idéer gillar jag =)
/Kram Carola

Catta sa...

Så snyggt! Älskar detaljerna med blyertspennorna, du är så duktig på det! Jag har ett radiokort på beställning så min kreativa sida får sig också en utmaning!
KRAM Catta

Anonym sa...

Så påhittigt!!! Ännu en bra idé att samla i "det-där-ska-jag-göra-nån-gång-facket". Börjar bli fullt där snart, men den här ska jag se till göra nån gång (!) ;-)
Kram ztina

ScrapMi@ sa...

Men Du är ju bara bäst på alla underbara detaljer......blyertspennorna var ju barra så fyndigt!!!

Ja alltishopa var ursnyggt!!!
KRam//Mia

ScrapMi@ sa...

Du är bara bäst på alla små fiffiga detaljer pennorna var hur underbara som helst!!!
Supersnyggt alltihopa!!!
KRam//Mia

Erica sa...

Jättefint!! Fyndigt med pennorna!

Kram, Erica

Malin sa...

GRAAAAAAATTIS!!!!!! =D Så roligt!

Kram!!

Milou sa...

hej hej! Guu så fina grejer du gör, allt är verkligen välkomponerat! Man får grattulera till lillPrinsen ni fick!!! Ha det jättebra

Vera.m.fl sa...

Ett stort GRATTIS :))

KRAM