lördag 19 september 2009

Det närmar sig

..med stormsteg. Kan inte fatta att tiden går så fort. Vet att jag har "klagat" över detta tidigare men nu är det ett fakta och faktiskt inget klagomål. Har bara 3,5 veckor kvar tills bebben beräknas komma, (har gått 3 veckor längre än jag gick med sessan) Trots att tiden går så fort får den gärna gå lite fortare just nu, inte för att jag har så lite att göra utan för att jag längtar så fruktansvärt....... Kan inte fatta att det bara går att längta så mycket.
Fick dessutom en liten gåva av min svägerska i slutet av förra veckan som gjorde att jag började längta ännu mera. Det var ett fotoalbum fullt med bilder på mig. Ja ni läser rätt det var på mig :) Min sambo och lilla sessan var också med på nån bild men i huvudsak så var det på mig och jag tyckte att det var så fint!! Tusen tack Svägerskan för denna underbara present! Så otroligt roligt att ha kvar. Jag vet att ni nog är ganska så nyfikna just nu så jag tänker bjuda på ett litet smakprov ur fotoalbumet men restan tänker jag behålla för mig själv :) Här kommer en av mina favoritbilder från albumet.

Fotograf: Karolina

På scrapfrontet inge nytt, har inte scrapat nått men däremot en liten sak som är ny för er för att jag inte har visat den tidigare. Fick en Lo publicerad i tidningen Scrapbooking mm tack var att jag var en av vinnarna på en lift tävling på den stora Scraphelgen i Övik. Nu kan jag äntligen lägga ut den så här kommer den.

Alfabete: Quickutz Diesel Classic

Det var allt för denna gång ha det så bra alla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tänka sig att det fotot också är en av mina favoriter :)
Det var SÅ kul på vår fotodag ute vid havet. Kul att du uppskattade presenten.
Gissa vem jag tänker använda framför kameran med mitt nya objektiv också :)
/Svägerskan

Karro sa...

Åh vilken rolig present. Ser fram emot att se resten av fotona någon gång :)

ScrapMi@ sa...

Wow vilken present o kortet på Dej var så vackert!

Roligt att Du blev publicerad....o kul att jag såg det i tidningen =)

KRamizzzz//Mia

Anna sa...

Ja, vad vacker du är på kortet! Karolina kan verkligen fota! Vad kul att ha bilder på sig själv. Jag förstår att du uppskattade din fina present, för det skulle jag också ha gjort!

Din LO blev också så otroligt fin, inte undra på att du var en av vinnarna på lift tävlingen.

Sköt om dig, kramar//Anna