söndag 6 september 2009

Regn, regn, regn

Hej på er alla, här regnar det, hela helgen har det regnet. Hade tänkt plocka in mina äpplen (det är några stycken :) Men det har bara regnat så de är SÅÅ blöta.
Igår åkte vi en sväng på stugan och hälsade på svärmor och svärfar, tänkte se om det fanns några lingon men det fanns det inte. Har ju hört rycktesvägen att det är dåligt med bär iår och att det inte finns några lingon. Men tjurig som man är tänkte jag att nog måste det väl finnas lingon, lingon finns ju alltid. TJIII fick jag, dat fanns inga, men nu har jag ju fått konstatera det själv, ibland är det ju det som krävs.


I torsdags var jag och svägeskan på fotopicknick. Mycke trevligt. Den dagen till motsatts från dessa dagar var det sol, varmt ja helt enkelt strålande väder i picknicksynpunkt. För fotograferingen var det dock lite sämre men några fina foton blev det i allafall.

Sist men inte minst eftersom detta är en scrapblogg bjuder jag på ett litet födelsedagskort som min svärmor fick när hon fyllde år. Bakgrundspappret med swirlen är gjord med perfekt pearl och grattistexten är gjord på datorn. (Liftat från Miss Goldie)



Inga kommentarer: