torsdag 18 november 2010

En till LO

Här kommer ännu en LO från Träffen i Umeå. Lo.n gjorde jag av kittet jag hade köpt i förhand. Tävlingen innehöll också en skiss som man skulle inspireras av. Jag blev så glad när jag såg att kittet gick i blå nyanser för då passade papprena utmärkt till fotot jag hade med mig. Fotot är taget av min svägerska förra hösten då jag väntade lilla W. Jag tycker så mycket om detta foto och nu har jag äntligen fått scrappa det.
Det var allt för idag, ha det bra och på återseende.

3 kommentarer:

Karolina sa...

Känns som om det var igår vi stod där ute på bryggan och fotade. Du i bar mage och BH och pensionärerna som kom och satte sig för att fika vid strandkanten :)
Superfin LO du har komponerat ihop, mjuka softa färger till det svartvita fotot. Gillar spetsen med texten och fågeln högst upp, den tar upp bandet på magen så bra.

Anna sa...

Alldeles underbar LO!!! Superfin och det var så läckert med det blåa bandet runt magen!

kram//Anna

Theresa ~ Pion Design sa...

Hej, tack för din kommentar! Kikar runt här på dina fina los o korgar :) Mycket fina alster.