fredag 18 juli 2008

Stockholm...

...here I come. (harkel, hur var det nu med stavningen på den där engelskan igen)
Nu har äntligen min sambo fått semester så nu drar vi iväg på "road tripp". Vi åker tillsammans med mina föräldrar ner till Stockhom en vecka. Det blir att bo på hotell, shoppa och besöka släktingar. Vi ska dessutom hälsa på min lillebror som jobbar på en lyxrestaurang ute på en skärgårdsö återkommer med en kommentar senare angående standraden på maten :)

Jag vet inte om jag har sagt det tidigare men jag är just för tillfället ålagd med totalt köpförbud vad gäller scrapsaker fram till i September (det är INTE min sambos ide) Stockholmsresan är dock ett undantag så nu har jag i förebyggade syfte googlat fram adresser och skrivit ut kartor på alla stockholms scrapbutiker så att jag ska hitta dem. Tyvärr har många av dem sommarstängt men nån ska jag väl kunna besöka. Det ska bli så kul att få lite nytt utbud, hoppas att jag inte blir besviken. Köpförbudet ska jag ha i bakhuvudet, det handlar ju inte om att förköpa sig men om man råkar ramla över nått fint är det ju bra :)
Så som ni säkert förstår kommer det att vara ganska stilla här på bloggen några dagar. Vi får se om jag hinner lägga ut en liten LO innan jag åker men det är inte säkert. I annat fall får ni ha en härlig vecka så ses vi igen när jag kommer hem. Ha det gott Kram Emma

3 kommentarer:

Catta sa...

Underbart gumman! Ha en hääärlig vecka och njut av att umgås! Kram

Anonym sa...

Å ha en härlig helg i storstaden =D

Shoppa lugnt! (eller inte ;P)

KraM!

Anonym sa...

Hejsan! du har väl googlat fram Skapa på Hornsgatan? Gick in där på fm och kom ut på em...
Ha en skön semester