onsdag 9 juli 2008

Som på beställning...

...kommer det här ett nytt inlägg. Har varit och pysslat idag tillsammans med några vänner, vi satt i princip hela dagen. Och det blev faktiskt ganska mycket gjort. Riktigt kul, tack för idag tjejer. Och som om detta inte vore nog så fick jag dessutom frisedel från målningen idag och fick en hel kväll i mitt pysselhörn också. Hade riktigt bra med inspiration och tog därför tag i några kort som legat en tid på mitt skrivbord. Lilla Sessan fick ett par röda skor i storlek 18 av sin morbror när hon var 6 dagar gammal, i våras när hon äntligen växt i dem åkte ju kameran naturligtivs fram. Vilket scrappingmoment!! Så en Lo blev det naturligvis, och jag blev faktiskt om jag får säga det själv riktigt nöjd med resultatet.
Ha det så bra nu ska jag sova. Kram på er /Emma

Alfabete: QK Finale Grand & Paige mini

6 kommentarer:

Karolina sa...

WOW! Du kan du tjejen, det är då en sak som är säker. Vilken helhet du har fått till, cirkeln som ramar in allt och fångar upp dom små cirklarna. Rektanglarna *harkel* :) som ligger bakom dom små cirklarna samt att du har ritat ut med söm från dom stora kanterna. Hur snyggt som helst, jag är imponerad, tror att detta är min favorit (liksom tjejen på kortet:) Även bubbelplasten har fått sig en omgång ser jag.
Nu gav du mit inspiration till ett riktigt "case"
Kram från mig

Pimmi sa...

LO.n är gjord efter en skissen som jag såg i Scrapbooking m.m. nummer 3. När jag var färdig med LO.n saknades det något så jag tittade i senaste tidningen efter inspiration och där var ju de inskickade tolkningarna av skissen så sträcken är casade från Marie Gustafssons LO skönhet.

Catta sa...

ÅH! Så underbar!!! Jag imponeras varje gång av dina välgjorda LO:s och det är så roligt att dom har börjat dyka upp igen! Lillsessan ser lite fundersam ut, men riktigt nöjd må jag säga... Bubbelplast-trycket och den streckade ramen som fortsättning på korten och skylten fulländade det hela! Kram C

Gårdsromantik sa...

Vilken söt liten tjej.

Kortet varsuperfint - vad man kan göra när man blivit scrapp proffs!

Hälsningar Maud

Anonym sa...

vilken snygg Lo, så perfekt med cirklarna och inramningen med den större, klockrent! Vad glad jag är att jag har samma alfabete som du, Finale, har inte använt det så mycket ännu men det är så roligt att se det och bli ännu mer inspirerad. Söt tjej och söta skor också!!
Kram, Erica

Anonym sa...

Underbar Lo! Och så söt liten prinsessa i sina röda skor och fina klänning =D En riktigt gullunge =)

Kram!