tisdag 15 juli 2008

ÄNTLIGEN!!!

För ett X antral veckor eller kanske till och med månader lovade jag att ni skulle få se min hemmagjorda anslagstavla. SUCK!!! Tänk att något som går att göra på 1½ minut ska va så besvärligt att man väntar och väntar tills det glöms bort. Det är så man blir smått rädd för sig själv. Nog visste jag att jag är lat men att jag var så lat!! Jaja nu sitter den på plats i allafall och 1½ minut var den tid som krävdes för att få den på plats. Tyvärr blev det inte riktigt som jag tänkt mig det var faktiskt finare att ha den som tavla bara som den var istället för att hänga saker på dem. Hmm vi får se hur jag gör, jag måste ju ha nånstans att stoppa korten också.

På scrapfronten är det full fart, har gjort så många LO.s och kort som jag vill visa för er men tyvärr kan jag inte göra det än men de kommer så småningom det lovar jag och då menar jag inom kort och inte på några veckor/månader
Ha det bra Kram på er alla /Emma

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja den var jättesnygg! Den är bra utan kort på. Du får göra ny kortförvaring...fniss.
Du har en liten överraskning i min blogg.
kram Ingela G

Pimmi sa...

Till ingela g
Tack för din kommentar. Det låter riktigt spännade med en överasking. Tyvärr hittar jag inte din bloggadress skulle du kunna skriva ut den Kram Emma

Karolina sa...

Nog blev det väl bra, antingen så får du pressen att det alltid ska hänga fina kort över hela tavlan så tyget inte syns, eller så behöver du inte göra några kort alls så att hela tyget syns - valfritt :)
Kram på dig, scrappa lugnt idag.
/Svägerskan

Helena sa...

Den blev jättefin men jag håller med dig om att den var finare utan kort.
Du får komma på en annan kortförvaring.=)
Ha en mysig dag vännen!
Kram