söndag 10 februari 2008

Skisstävling

En av mina barndomskompisar fick en liten flicka strax före nyår. Snabb som man är blev grattiskortet färdigt i Torsdags, endast 1½ månad senare men är nu äntligen lagt på lådan.
Stämpel: Filur med Baby från kortmakaren
Kortet är även skickat till en skisstävling som skulle gå i vårens färger. Tre färger som skulle dominera kortet var redan förvalda, (knallrosa, blåturkos och neongrön). Som tur var hittade jag några papper i mina gömmor som stämde något så när på pricken. Resultatet tror jag blev lite mera knalligt än vad det hade blivit om jag själv fått välja färgerna men kortet är ju till en liten flicka och då brukar det ju aldrig skada med lite glada färger. (Obs det ljusrosa pappret är igentligen lika rosa som blomman men blev ljusrosa i scannern)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad fint kort!Så härliga färger!Blir de säkert jätteglada för.Trevligt det var i helgen!Hoppas vi ses snart!
Kram Ida

Anna sa...

Oj vad fint ditt kort blev! Undrar om det är värt att ställa upp i den där tävlingen nu.. Men det är klart, det finns ju alltid andra och tredje pris ;) Nej, men helt seriöst så tycker jag att det blev jättefint. Men jag tycker ju väldigt mycket om lite "knalligare" färger!
Ha det bra!
Kram//Anna

Karolina sa...

Så läcker kortet var, glada är ju helt klart att dom blir dom som får äran att ta emot det. Blev lite sugen på att delta jag med, vi får se om jag får ihop något.

Karro sa...

Superfint kort!
Jag hittade en till tävling som jag tror skulle passa dig.
Det är en tematävling med temat Prinsar och Prinsessor.
Tänkte du har ju säkert många fina LO:s på din sessa :)
Adressen till tävlingen är:
http://fnyzbutik.blogg.se/

Catta sa...

Underbart kort gumman. När jag hörde färgerna så tänkte jag nog allt att det aldrig kunde bli bra... Det blev det dock! Du har blivit en hejare på kort, tror mycket är tack vare filuren =) Tack för idag förresten, det var mysigt att träffas. Kramar!