söndag 12 juli 2009

Stugan och CD-fodral

Är hemma på blixtvisit, vi bor just nu på stugan tillsammans med mina föräldrar. Tala om att ta dagen som den kommer. Idag har vi dock varit hemma och städat och pysslat på lite men i morgon åker vi ner igen, det är så härligt. Jag har massor med beställningar som ska scrappas, så denna gång ska jag försöka få med mig lite grejer så jag kan sitta med dem om jag får nån stund över. På onsdag är det ju sommarscrap på Kyrkmusset i Öjebyn igen så då hoppas jag också hinna ganska mycket. Ska förbereda lite hemma så jag vet vad jag ska göra.

Sen har vi fått ett nytillskott till släkten, eller ny och ny, han börjar vara 2 månader snart men jag har glömt att lägga ut hanns lilla kort här på bloggen. Det blev ett till CD-fodral även denna gång med de underbara maja design papprena och ungefär samma upplägg. Det var allt för mig denna gången. Nu ska jag se om det är nå bra på TV. Ha det gott och njut av sommaren.
Stämpel: Pojken från Magnolia, kalendern från Inky Wings
Alfabete: Quickutz Paige Classic
Magnetalfabete Providence från Making Memories
Tyvärr vet jag inte varifrån denna textstämpel kommer.

2 kommentarer:

Malin sa...

Jättefint fodral! Maja designpapprena är fantastiskt ljuvliga =D
Stämplarna är från Gorjuss girls...tror det är Sugar Nellie som gör dom=)

Kram!

sagapo sa...

Vilket fint kort/fodral du gjort. Du gör så fina saker.
Ha det gott. Carita