torsdag 23 juli 2009

Flaskdekorationer till hösten

Det känns lite hemskt men nu har jag börjat tillverka flaskdekorationer i höstens färger. Visst det är länge kvar än men det gäller att va med annars hinner man inte reagera. Känns då riktigt skönt att jag har hunnit förbereda litegrann, då står man inte där som ett fån och fattar att hösten redan är här och förbi :)
Har använt samma upplägg som på tidigare flaskdekorationer, bara ändrat lite text efter beställarens önskemål.
I övrigt är det full fart här i scraphörnan. Har gjort beställningskort, efter beställningskort men tyvärr kan jag inte lägga ut dem än. De kommer nog nån gång nästa vecka. Har införskaffat lite nya mönsterpapper också och det är så kul!! Man halkar lätt in på samma papper hela tiden men nu blir det lite andra färger iallafall. Ska sätta mig nu med mitt sista kort sen blir det Lo för hela slanten. Och ikväll åker vi på festival, ska och lyssna på Måns, JIPPI!!! Ha det gott alla


3 kommentarer:

Carola sa...

Åh vad jag gillade dina flaskdekorationer i dom riktigt höstiga färgerna! Supersnyggt! Och lyckliga du som fick se (och höra) Måns.
/Kram Carola

Anna sa...

Åh så snygga vinflaskedekorationer!! Mycket stilfulla.

Kram// Anna

Karin sa...

Vilka superfina flaskkort du har gjort! Sååå fint med blommorna å de matchande papprena.. =)
Hoppas ni hade det bra på konserten..
kram kram!