onsdag 26 mars 2008

Till min underbara svärfar

Som jag har berättat tidigre så har min mamma fyllt 50 år, i födelsedagspresent fick hon ett hemmagjort mjölkbord av oss. Det kanske låter som att jag är hemst händig men så är ju tyvärr inte fallet. Detta lilla projekt hade aldrig gått om det inte hade varit för min underbara svärfar, som tog sig tid att hjälpa mig. Eller om jag ska vara ärlig så byggde ha det mesta och jag hjälpte honom. Bordet blev jättefint och mamma blev jätteglad så en liten present och ett tackkort är nu levererat till allatiders svärfar som alltid ställer upp vad än det gäller.
Ett stort tack för hjälpen Erling.
Alfabete: QK Abigail
Stampel: Snickargubbe från Magnolia

5 kommentarer:

Karin sa...

vilket härligt kort!
o vilka fina påskkort!
du är verkligen superduktig!!!

Ang. mina "att göra" o "meny" så har jag anänt vanlig papper o sedan laminerat allt, så kan man skriva med whiteboard-penna o sudda med trasa =)

ha det så bra!
//K.

Anonym sa...

Visst är det härligt med händiga karlar! Min sambo har tummen mitt i handen, man min pappa är duktig. Fast han är sådär att allt ska göras ordentligt så ska han skruva fast lister tex, så slutar han inte skruva förän det knakar i listen. han förstörde syrrans nyinköpta handfat till toaletten genom att skruva så emaljen sprack haha!

JÄttefint kort!!

Ha en härlig onsdagskväll!!

Anonym sa...

eeeh...jag skrev i en annan adress i fältet *senil*...

Anonym sa...

åååh!! Vilket härligt kort du gjort till din svärfar! va gulligt av honom å hjälpa dej!! =)
Stor kram petra

Catta sa...

Vilket härligt kort! Gillar hammarna och spikarna, de ser ut att falla neråt... Visst är det kul när man använder en ny die, finns det några exempel på de sista diesen du fick?? *nyfiken* Hoppas ni har det gott i stugan! Kramar Catta