torsdag 13 mars 2008

Grattiskort

Det är ju inte bara jag som fyller år i mars vilket ni säkert redan visste. Men nu är det så att nästan hela min släkt fyller år i mars så det blir mycke presentar, kort och fika. Mars är en häktisk månad, i år är det dessutom Påsk också. Förutom släkt, påsk och liknande så har jag även en kompis som fyller år i mars, dan före mig. Här kommer kortet som jag gjorde åt henne. Stort grattis i efterskott till världens härligaste Keytan hoppas du hade en riktigt underbar dag.
Stämpel: Balongerna från Pysselmyran

4 kommentarer:

Karin sa...

Vilka härliga kort!
Här får man verkligen bra inspiration! =)
Du är verkligen görduktig!

keytan sa...

Tack för kortet det är jätte fint. Måste få veta hur du skrivit up cirkeln med mitt "namn" =)
Vi ses imorgon. =)

Anonym sa...

VIlket härligt kort du gjort!! Snyggt du fixat med stämpeln m prickarna runt!!
=)
trevlig helg!
kram Petra

Catta sa...

Det blev riktigt tufft! Ses om ett par timmar, kramar