fredag 22 oktober 2010

Efterlängtad post

Äntligen har mitt paket kommit, som jag har längtat. Inte för att det har tagit lång tid att få det men om man väntar på roliga saker då är en vecka lång tid :) Men nu är det här och så mycket kul jag ska ha med dessa saker.
En ny skärmaskin (eftersom min gamla är sönderbruten av gulliga lilla Sessan), ny C-platta till CB-n. Ett supersnyggt alfabtet från Tim Holtz Jippi!!,

en glas matta till min cirkelskärare, några dekorationer......och sist men inte minst........ en Martha Stewart Punch!! Oj vad jag har suktat efter denna och nu bara ramlade den över mig helt enkelt. Jag har testa den på lite raklampapper men till och med det blev riktigt snyggt! Jag är så nöjd.

I går var några kompisar här och vi hade en heldag med scrapping känns lite som förr i tiden :) Men kul var det, jag han med riktigt mycket faktiskt. Dock är inget av det klart än jag har bara påbörjat en massa saker. Därför visar jag en chokladkaka som jag knopade ihop på scraphelgen istället. Jag har använt mig av två nya stämplar tyvärr kommer jag inte ihåg vad tillverkarna av dem heter. Men textstämpeln är köpt hos Kontorsteknik och tomten är köpt hos hobby och hantverk. Den lilla plast tagen har jag gjord av krympplast och mitt magnetalfabete.
Det var allt för idag.
Ha det bra alla och trevlig helg.

2 kommentarer:

Anna-Karin Öberg sa...

Jag förstår att du har längtat efter ditt paket...det var verklign fyllt med super fina saker.

Din chokladkaka är superfin, gillar verkligen dina stämplar, tomten ser ut snäll o go ut.

krama dina småttingar från oss.

kramisar A-k

Karolina sa...

Japp programmet är riktigt kul att arbeta med och det bästa av allt - Det är på svenska!
Superfin chokladkaka, textstämpeln är hur mysig som helst.
Längtar tills vi får se lite alster med sakerna du har handlat.
W har nappflaskan kvar hos oss.
/Karolina