måndag 2 mars 2009

Inläggstorka

Ojojoj, vad ska jag skylla på?? Vet inte riktigt, brist på tid?, brist på inspiration?, brist på datasug? En kombination kanske!! Det var iallafall riktigt länge sen det hände nått här på bloggen det längsta uppehållet nånsin sen jag startade den tror jag till och med. Det var inte bra nu får jag ta och rycka upp mig igen. Har lite saker att visa faktiskt men tyvärr har jag inga foton på dem än så det blir inte idag.
Man jag kan berätta lite om helgens händelser. Min sambo har varit i fjällen och kört skoter, min dotter och varit hos sin farmor och farfar och själv har jag varit på Scrapträff hela helgen. Det har varit så trevlig, bra arrangerat och härliga människor. Jag fick dessutom ganska mycke gjort, några LO, en chokladkaka och många nya bekantskaper. Tur hade jag också, det ramlade som bara grejer över mig, så jag tror faktiskt att jag i det stora hela gick pluss denna helg trots att det fanns två underbara affärer på plats med massor av snygga och inspirerande saker. Ha den stora förmånen att vinna två utmaningar, sen fick jag en mask av min underbara vän K helt utan annledning. Helt otroligt faktiskt. Jag fick papper och dekorationer av en annan vän som tack för att hon fick följa med bilen och sist men inte minst så ville tjejen som ägde en av affärerna använda min skiss (en av utmaningarna under helgen var att rita en skiss) på hennes blogg så hon packade ihop ett litet paket åt mig som tack för detta. För er som är intresserade så finns min skiss på hennes blogg som månadens tävling. Om jag ska va riktigt ärlig så är jag faktiskt lite mallig över detta :) Det var så kul att hon ville använda den ;P Så för att summera det hela är jag riktigt nöjd med helgen och nu hoppas jag verkligen att jag kan få ut en Lo här under morgondagen så att det börjar röra på sig igen, nu ska jag gå. Ha det bra

4 kommentarer:

Karolina sa...

Som jag har väntat på ett inlägg! Äntligen kom det ett men till min besvikelse inget fint att vila ögonen på :( nu får du allt ta och komma över hit någon dag så vi kan fota lite, både alster och dig och lilltösen :) vore jätteskoj!!!
Grattis till alla vinsterna och klart att du ska vara mallig över skissen, nu är det väl bara ett DT-uppdrag som fattas.
Kram på dig

ScrapMi@ sa...

Ja ibland tror jag en paus från datorn är välbehövlig....kanske måste satsa på en "vit helg" från datorn. Till helgen åker vi till fjällen o då blir datorn hemma =)

Grattis till publiceringen av skissen...klart Du ska vara mallig, det skulle jag oxå varit!!
Härligt med scraphelg.....Du har fått en riktig uppvärmning nu då =)

Det värsta med (om det nu finns nått värsta) med scrapträffar är att packa....vad ska jag ta med ???? Måste nog börja planera tidigt på veckan ...hihihi!!


Vi ses framöver!!
Många kramar //Mia

Kamilla sa...

Jaa, skissen är ju sååå snygg, jag ska absolut göra ett alster till den!!
Grattis till vinsterna och ut och fota imorgon så vi får se vad snyggt du skapat!!!

Anonym sa...

Det är rätt skönt med en liten paus ibland. Jag kan känna att det nästan blir ett måste att man ska uppdatera bloggen jämt...men det har jag inte gjort alls på sista tiden. Jag tar det bara lugnt och det är så skönt =D Men jag har en blogg till, butiken och forumet att hålla reda på så det räcker och blir över haha=)

Kram!