lördag 31 oktober 2009

Halloween

Hej igen. Vi har det bara bra hela familjen dagarna går och lilla W är redan en månad. Försöker mysa så mycket det bara går, snosa och krama båda mina underbara barn :)
I helgen är det allahelgona och även Halloween för en del i allafall vet att vissa firade det förra helgen. Är inte så förtjust i Halloween och brukar inte delta överhuvudtaget i denna stora uppståndelse men jag tycker ju däremot väldigt mycket om godis så när vi på NorthernLightScrappers Månadstävling fick utmaningen att göra ett inspirationsalster att altra i färgerna svart och orange så blev det ett perfekt tillfälle att göra ett litet Halloween alster. Detta blev resultatet. Mallen till själva påsen har jag fått av Karolina sen har jag bara tillverkat ett litet lock till den som man bara trär på påsen. Det var allt för denna gång, nu ska jag fortsätta se Rorri Racerbil med min dotter. Kram på er alla och tack för alla era fina kommentarer de värmer.

4 kommentarer:

Anna Ekman sa...

Så läcker godispåse. Grattis till lillkillen!

Catta sa...

Godis är aldrig fel! Den blev riktigt läcker din orange och svarta skapelse.
Kramar från Malmö!

Karro sa...

Jätteläcker påse. Va fränt med det lilla fönstret. *Lägger till på "att göra listan"*
Hm.. godissugen blev jag oxå!
Kram på dig vännen!

Erica sa...

Superfin påse! härliga detaljer..

Nu blev jag allt lite godissugen igen..

Kram, Erica