tisdag 14 april 2009

Inflyttningskort

Då var man hemma igen från en kanon helg uppe i stugan. Trevligt sällskap och skapligt väder, riktigt härligt väder de två sista dagarna till och med. För er alla som är lite nyfikna på vad det är jag har köpt för något ska jag nu stilla er nyfikenhet. I måndas köpte jag nämligen min efterlängtade digitala systemkamera JIPPI!! Den är så fin, velade länge mellan olika modeller och märken men tillslut blev det en Nikon D60 och jag är än så länge mycket nöjd med den. Har dessutom haft proffshjälp hela helgen av min svägeska som har en likadan och dessutom har gått en fotokurs.Vi har varit på fotograferingspromenader och hon har förhört mig på slutartider och bländartal så nu har man kommit en liten bit på vägen :) Och längre ska jag nog komma för igår när jag kom hem låg min instruktionsbok i brevlådan så nu ska jag sätt mig i solen och lusläsa den.
På scrapfronten har det inte blivit mycket gjort, iprincip ingenting faktiskt, inte ens ett påskkort. Men innan vi åkte till fjällen så var vi på middag och tittade på ett hus som våra kompisar nyss har köpt så då hade jag med mig ett litet kort. Kortet är liftat från Catta, tyärr blev fotot väldigt suddigt men det är ju taget med min gamla kamera så förhoppningsvis blir det inga fler sånna bilder nu här framöver ;P
Stämpel: Pojken och flickan från Magnolia, Huset från Stämpelboden
Magnetstämplar Providence från Making memories


7 kommentarer:

MalinL sa...

Verkligen ett riktigt snyggt kort!!

Anna sa...

Åh, så fint kort! Visst är det rätt roligt att inhämta idéer från någon annan ibland. Både du och C är ju superduktiga.

Jag hör att du är nöjd med kameran, vad roligt. Jag blev också lite sugen på den som du har köpt...men vi får väl se....
Hoppas att vi syns snart!

Kram//Anna

keytan sa...

Oj va härligt med en kamera =)=) va säger man GRATTIS! eller...
=)=)
Jätte fint inflyttningskort =)
kram

Anonym sa...

Åh! Va kul med en ny kamera!!! Och sen valde du ju helt rätt märke också =) Är supernöjd med min Nikon...
Kram ztina

ScrapMi@ sa...

Grattis till nya kameran =)

Härligt kort från Dej som vanligt....ljuvligt!

Du har nått att hämta i min blogg!
Vårkram//mia

Anonym sa...

Du har nåt att hämta i min blogg =)
Kram ztina

Chris_P sa...

Fint kort!! Kul idé att använda Magnolia-tjejen till ett flyttkort!